Herrenhaus buitenkeukens

100% kwaliteit buitenkeukens met maatwerk!

Historie Herrenhaus?

Herrenhaus is al meer dan 50 jaar is het bedrijf producent van buitenkeukens en kussenkisten. Ooit begonnen met de productie en verkoop van klassieke buiten park- en terrasmeubilair. Daarnaast was de verkoop van buiten kasten en kisten in een bijpassende landhuisstijl een aanvullend product. Met de Cubix by Herrenhaus staat voor de productlijn outdoor-opslag- en loungemeubilair, onze passie voor een droge opslagplaats in de tuin en een unieke ventilatie-technologie garanderen het hele jaar door veilige bergruimte voor kussens en tuinspullen. De conceptie van de CUBIC Outdoor keukens bouwt voort op de knowhow van de productie van kisten, kasten en dressoirs. Dankzij jarenlange ervaring kan het team van Herrenhaus de weersbestendigheid en levensduur van alle gebruikte materialen garanderen.

Kwaliteit door handwerk?

De volledige productie van alle onderdelen vindt plaats in de eigen werkplaats van het bedrijf – volledig van de grondstof tot het afgewerkte meubelstuk. We zijn altijd op zoek naar nieuwe en speciale materialen die voldoen aan onze hoge normen op het gebied van kwaliteit en duurzaamheid. Voor gebruik komen een verscheidenheid aan ongebruikelijke materialen zoals Tola – hout, Lignum – T of Resysta. Alles is volledig aangepast aan persoonlijke wensen en eisen van klanten. De hoge mate van niet-automatiseerbare bewerkingen vereist een hoog niveau van vakmanschap en aandacht voor detail. Met veel plezier creëren we speciale individuele stukken – volgens uw wens!

Gloster
Herrenhaus_logo