Glatz

Schaduw van Zwitserse kwaliteit!

Over het algemeen verkiest men eeuwig zon boven regen, maar te veel zon kan een mooie dag snel minder aangenaam maken. Glatz parasols bieden u hiervoor de perfecte oplossing en zorgen voor aangename schaduw op een zonovergoten dag. Wat meer dan honderd jaar geleden begon met paraplu’s en simpele vormen van parasols, is nu een marktleider op het gebied van zwevende parasols die in allerlei standen te stellen zijn. Met de modernste technologieën zorgt Glatz ervoor dat u een fijne schaduwrijke plaats in uw tuin creëert. Glatz ontwikkelt en produceert een groot assortiment van de meest moderne parasols. Van grote parasols met een centrale mast of zwevende modellen met een vrije arm. Glatz zorgt voor een persoonlijke tint aan uw parasol.

Glatz biedt kwaliteit parasols

Solide Zwitserse kwaliteit en geavanceerde technologie zijn het recept voor succes van Glatz parasols. Het tempo wordt bepaald door de spectaculaire innovaties die door Glatz worden gelanceerd. Het Zwitserse Glatz is niet bang om te experimenteren en dat heeft ervoor gezorgd dat Glatz op de internationale markt van parasols als marktleider gezien kan worden. Het topmerk is een garantie voor toonaangevende kwaliteit. Glatz is voortdurend op zoek naar nieuwe ontwikkelingen en steeds betere producten, daarom zult u nooit spijt hebben van uw aankoop. Parasols lijken namelijk eenvoudig, maar het zijn de details die er toe doen. Hierbij kunt u denken aan bedieningsgemak, keuze tussen centrale paal of vrije arm, de licht echtheid van het parasoldoek, bescherming tegen gevaarlijke UV-straling, noemt u maar op! Het verblijf in uw tuin is zonder zorgen als u de juiste bescherming tegen de zon gebruikt. En deze bescherming wordt u optimaal aangeboden door Glatz.

Glatz biedt innovatie uit traditie

Tijden veranderen en zo ook de behoeften van mensen. Een reden te meer voor Glatz om gebruik te maken van iedere veelbelovende ontwikkeling en innovaties. Alleen op deze manier is het mogelijk om de groeiende verwachtingen ten aanzien van technologie, materialen en design bij te houden. Glatz parasols zijn ontworpen in overeenstemming met strenge ergonomische principes. Dit zorgt ervoor dat een Glatz parasol in perfecte harmonie werkt met de natuur. Een Glatz parasol vindt zijn plaats in vele verschillende tuinen en terrassen. Geen inspanning, geen problemen, alleen tijdloos comfort. De slimme constructie gerealiseerd door de Zwitserse ingenieurs maakt dit allemaal mogelijk.

Gloster
glatz

SOMBRANO® S+

SUNWING® C+