Vincent Sheppard

Ontdek het authentieke buitenleven in Vincent’s Garden.

Vincent Sheppard is een fabrikant die vooral bekend is om zijn Loom meubels. Deze loom meubels worden alleen voor binnen gebruikt. Daarnaast heeft men een outdoor collectie genaamd Vincent’s Garden. Deze outdoor collectie is te bewonderen bij van Valderen Casual Living. De modellen in de collectie van Vincent’s Garden zijn allemaal van duurzame materialen en kunnen zowel binnen als buiten toegepast worden.

Historie

In 1992 begon men met de import van de bekende Lloyd Loom meubels uit het Verre Oosten. In 1995 is er een eigen fabriek voor de productie van deze meubels opgezet. Vanuit deze fabriek is het bedrijf uitgegroeid tot een wereldmerk op het gebied van gevlochten meubilair. Naast de Lloyd Loom collectie is het programma verder uitgebreid met meubels voor in en rond de tuin. Onder de naam Vincent’s Garden wordt een collectie van meubels aangeboden die zijn design ontleent aan de klassiekers van weleer maar dan in de materialen van nu. De Roxanne armstoel en de Lucy collectie zijn hier goede voorbeelden van.

logo_Vincent_sheppard
Vincent shapperd_St_Maxime_4LR