Oasiq

Oasiq is een inspiratie van de natuur!

Oasiq staat voor buiten momenten,  ontspanning met luxe tuinmeubelen. De collecties zijn 100 procent weerbestendig, gemaakt van duurzame materialen en hebben een zowel transparante als luchtige uitstraling, met details die subtiel refereren aan de jaren vijftig.

Historie

Oasiq is sinds 2008 opgericht in New York en een nieuw merk in Europa. Het moederbedrijf in Azië is al tientallen jaren één van de grootste spelers wereldwijd in het ontwikkelen en leveren van zeer hoogwaardige buitenmeubelen. Kwaliteit, vakmanschap en aandacht voor detail komen terug in luxe buitenmeubels.

Oasiq heeft een enorme passie voor de natuur en het buitenleven, dat zit in de DNA. Oasiq willen mensen van dat buitenleven laten genieten en hen in contact brengen met de natuur. Met de collecties buitenmeubels van Oasiq wordt uw tuin, vlonder of (dak)terras omgetoverd tot een oase van rust.

oasiq
ontwerpers Oasiq