Gloster

Uitmuntent en exclusief buitenmeubilair

Gloster is in 1960 in West Africa begonnen met de productie van meubels en door de toenemende vraag naar teakhouten tuinmeubels is in 1970 de fabricage verhuisd naar Indonesië. Vanuit de passie voor het produceren van ’s werelds beste tuinmeubels is in de loop der jaren een topmerk opgebouwd met een wereldwijde aantrekkingskracht.

Gloster tuinmeubelen collectie

De Gloster tuinmeubelen collecties bestaan zowel uit klassieke als moderne ontwerpen om hiermee aan alle smaken te kunnen voldoen. De huidige collectie heeft een sterk Scandinavische uitstraling. Deze collecties zijn hierdoor mooi in al zijn eenvoud. Hoewel Gloster vooral bekend is om zijn hoge kwaliteit teakhouten tuinmeubelen zijn er de laatste jaren diverse materialen toegevoegd zoals aluminium, vinyldoek, roestvast staal en geweven kunststof. Om het even welk materiaal er wordt toegepast de kwaliteit blijft van hetzelfde niveau.

Gloster-van-valderen