Dutch Deluxes

Luxe snij- en broodplanken van het hoogste niveau!

DutchDeluxes is een Nederlands merk dat bijzondere en unieke producten op de markt brengt, welk origineel, kwalitatief en luxe van aard zijn. DutchDeluxes is een must have voor een ieder die van genieten en stijl houdt. In het assortiment van Dutchdeluxes zitten broodplanken, serveerplateau`s, lederen schots, oven handschoenen. Alle producten zijn leverbaar in diversen kleuren en maatvoeringen.

Foodplatters
Foodplatters zijn grote plateaus om eten op te presenteren. Ze zijn afgelakt in heldere en knallende kleuren. De platters zijn bovendien prachtig verpakt. De reacties op het product waren heel goed en tegelijk vroeg de markt om wat meer traditionelere grote planken. “Het grote formaat en de kleuren zijn eyecatchers, maar in een gemiddelde keuken willen mensen gewoon een houtkleur en ook een handzaam formaat erbij”, lacht hij. De lijn wordt uitgebreid, maar Eerhart houdt de knipoog er wel in. De volgende foodplatters werden uitgevoerd in eerste klas frans eiken en voorzien van klassieke tatoeages zoals een koi karper, een tijger middels een speciale zeefdruk techniek waarna afgewerkt met een speciale blanke lak ter bescherming, maar vooral ook voor hygiëne. DutchDeluxes omvat inmiddels meer dan foodplatters.

Amazing Apron’s
Net nieuw is een fashionable lederen schort met een verstelbare band rondom de nek, een opbergzak en een handig zakje met rits waar een smart phone inpast. Het merk Dutch- Deluxes is in het leder gepreagd. “Het is een stoer, fashionable schort voor man en vrouw”, lacht Eerhart. “Zoals ik al zei: het zijn spullen die ik zelf ook in huis zou willen hebben.”

Dutch-Deluxes-logo

(U dient er rekening mee te houden dat wij niet het volledige assortiment in onze showroom verkopen)